Ішкі туризмді дамыту мәселесіне келгенде, қазақстандықтар әдетте шетелдегі демалыстарды жергілікті жерлердегі демалыстармен салыстырады, көбіне шетелде демалуды жөн көреді. Неліктен көрсетілетін қызметтердің бағасы мен сапасында айырмашылықтар бар және туризмді дамыту үшін қандай шаралар қабылдануда?
- "Бізде туристік кезең шектеулі. Сол Зерендіде, салыстырмалы түрде айтсақ, біздің Баянауыл, Қарқаралыдағы шағын бағыттардағы демалыс маусымы 3, 4 ай ғана. Өкінішке орай, инвестицияңызды өтеу үшін баға тым жоғары. Бірақ біз Kids Go Free-ден бастап бірқатар шараларды қолға алып жатырмыз", - деп түсіндірді Туризм және спорт министрі Ермек Маржықпаев.
Және шамамен. Туризм индустриясы комитетінің төрағасының м.а. Нұртас Кәріпбаев бағаға көптеген факторлар әсер ететінін түсіндірді. Ең алдымен, бұл баға.
– "Бұл нарықтық экономика деп айтуға болады. Мемлекет бағаға әсер ете алмайды. Бірақ министрлік бірқатар шараларды қолға алуда. Біз өткен жылы Kids Go Free бағдарламасын іске қостық. Балалар үшін ұшу толығымен тегін. Егер отбасы туристік сапар аясында, мысалы, Алакөлге немесе Түркістан облысына турпакет сатып алса, мемлекет билет құнын толығымен қайтарады. Өткен жылы 80 миллион теңгеге жуық бағдарламаны 1500 бала пайдаланса, биыл 2 мыңға жуық бала құны 100 миллион теңгені құрайтын бұл бағдарламаны пайдаланды. Депутаттық корпус тарапынан түсіністік пен қолдау бар. Біз тур құнының 20% дейін туристік кэшбэк енгізуді ұсынамыз. Егер турист қонақүйде бір күн тұрса, онда 5% қайтарылады. Егер екі күн болса, онда 10%, егер үш күн болса - 15%, төрт күн немесе одан да көп болса - онда мемлекет төмен маусымда қыркүйектен қарашаға дейін және ақпаннан сәуірге дейін 20% өтейді. Сонымен қатар, өткен жылы біз мемлекеттік қолдау шараларын енгіздік - қонақүйлерге 10 пайызға дейін өтемақы. Кәсіпкер қонақүй салса, өтемақы талап ете алады", - деді Нұртас Кәріпбаев.
https://www.inform.kz/ru/turistkiy-keshbek-kak-kazahstantsi-mogut-vospolzovatsya-etim-bonusom-30e8bb